BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Glitter Text
Make your own Glitter Graphics

Monday, October 26, 2009

"oBses"

haluuuuuu.;;
Taraaaaaaaaaa..........nie la barang2 milik aku yg aku terlalu obses pada barang2 nie..suma nie dalam koleksi aku dan ianya akan bertambah sedikit demi sedikit sehingga la mak aku akan melelongnya..uwaaaaaaaa....banyak barang2 nie mak aku dah bg kat anak2 nakan aku( anak nakan seramai 11 org "Berenyut")..baju2 mickey aku pon sama hat mana kecik2 abeh dia sedekah kat anak2 nakan aku...uwaaaaaaaaaaa...sedihnya aku...Aku mmg suka simpan barang2 mickey xpecialy baju la...Hmmm sujuknyerrrr ati aku bila pandang baju2 mickey aku(sejuk lg pewot mak aku yg ngandungkan aku) nie..hahaha...Tp kalau nak cita bab obses mmg aku terlalu ober obses pasai baju arrr..Aku xleh tgok la baju2 camnie aku akan meronta2,berguling-guling (eksen lebih) sampai la aku dapat jgk akhirnya...

Nie la baju paling aku sayang-sayang giler...Baju nie siap bling2 lg..I like bling2..hahaha..Aku penah pakai sekali ja pas2 aku simpan sbb sayang takut batu bling2 dia tecabut..Nie ori punya mickey na bukan cetak rompak @ di rompak di psr mlm...

0 ulasan: