BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Glitter Text
Make your own Glitter Graphics

Sunday, November 1, 2009

"Demam"





apasai la aku duk tenung ja soluble nih!!!!Bleh ka aku nak telan..takot satg uwekkkkkkkkkkkkk..uwekkkkk!!!


Uhukkkk...Uhukkkkk...Uhukkkk..Arinie isnin dah masuk 3 ari aku xbapa sihat..uwaaa..sesema,sakit pale semua ada nih..nak wat keje pon xsenang..Bos!!!!!!! Nak balik tidok buleh ka??????PLzzzzzzzzzz....(walaupon dah tau mesti bos aku xbg balik punyaaaaa)aku baru jer amek cuti halfday ritue..Padanla muka aku..tipu lg kata sakit gg konon padahal aku malas wat keje nak balik tidoq..Arinie aku dah betoi2 sakit...Uwaaaaaaa...somebody helppp mee plezzzzzz!!!!!!!!Aku nak balikkk weiiiii!!!Hurmmm..Kene p klinik ka nie??tp lau nak p klinik sah2 dah aku xmo,,Kalau amek ubat pon bukan aku makan pon wat abeh duit ya..Susah betoi aku nak telan ubat2 nih!!! cam budak2 ya nak kene sumbat kot baru nak makan..hihi..Tp klau la ada some1(some1 2 aku tuju kat remy ishak..kuikuikui)yg suap aku makan ubat mesti aku makan sambil merenung wajahnya yg macho 2.(sempat g duk berangan)..hihihi..

0 ulasan: